A DMG MORI elindítja szervizkampányának második időszakát

A Costumer First 2.0 és további LifeCycle szolgáltatások növelik a termelékenységet

2018. június 21., csütörtök, 06:00

Címkék: DMG MORI forgácsolás karbantartás szerszámgép szerszámgépipar szerviz

A LifeCycle szolgáltatások a DMG MORI jövőbeli stratégiájának egyik legfontosabb alappillérei. Már 2016-ban, a DMG MORI tisztán kifejezte szándékait az ügyfelei felé a „Costumer First 1.0” stratégia és az öt szervizszolgáltatás ígéretével. A „Costumer First 2.0” tovább növeli a vállalat elhivatottságát az ügyfelei felé a szerviz tekintetében, beleértve az elérhető szolgáltatások számát és azok minőségét is. Az új szerviztermékek egyike a NETSERVICE 4.0, mely garantálja a szervizszolgáltatások hatékonyságát és eredményességét.

Alapvető eleme a fenntartható együttműködésnek

„A szerviz az egyik legérzékenyebb pont” – említette dr. Maurice Eschweiler, a DMG MORI AG vezetője. – Ezért hallgattuk meg ügyfeleink visszajelzéseit és építettük be a legújabb »Costumer First« programunkba, hogy hosszú távon is biztosítsuk partnereinkkel az együttműködésünket.” A „Costumer First 2.0” keretein belül a DMG MORI egy újabb összetett, második lépcsőfokként felfogható kampányt indít. Ez tartalmazza a szervizszolgáltatások minőségének további növelését, továbbá a szolgáltatás digitalizációját.

Főorsójavítás a DMG MORI pfronteni gyárában

1 000 új csúcstechnológiás szerszámgép havonta

A szervizszolgáltatások elérhetőségének javítása fontos feladat a DMG MORI számára. A napjainkban lezajló dinamikus ipari növekedésnek köszönhetően ez egy hatalmas kihívás. Mindezekfelett több mint 300 000 DMG MORI szerszámgépet kell folyamatosan felügyelni a világon, mely gépek többségét az elmúlt 10 évben helyezték üzembe. Ez a telepített gépállomány hónapról hónapra nő, közel 1 000 géppel havonta.

További kapacitások a jobb elérésért és a rövidebb reakcióidőkért

A DMG MORI sikeresen növelte házon belüli és helyszíni szerviztechnikusainak számát. A DMG MORI több mint 3 500 szervizalkalmazottal rendelkezik. 2018 második negyedévére ez a szám még 200-zal fog növekedni. Mindezek mellett a DMG MORI növelte kereskedelmi hálózatát és képzési kapacitásait, hogy még jobban megfeleljen a hatalmas piaci igényeknek.

A szerviztechnikusok számának növekedésével nő a szervizelérhetőség foka, minősége, és így az ügyfelek termelékenysége is

Főorsószerviz világszínvonalon

„A főorsó egy szerszámgép lelke” – emelte ki dr. Eschweiler, és biztosította a DMG MORI ügyfeleit, hogy tovább folytatják világszínvonalú főorsójavítási szolgáltatásuk fejlesztését. Emellett büszkén jegyzi meg, hogy több mint 1 000 darab raktári főorsóval rendelkeznek. A jelenleg piacon elérhető gépek 96%-hoz rendelkeznek tartalék főorsóval, így biztosítva a legkisebb állási időket a javítási munkálatok során.

És mi a helyzet a maradék 4%-kal? Dr. Eschweiler gyors válasza: „Amennyiben a szükséges főorsó nincs raktáron, 6 munkanap alatt megjavítjuk a főorsót. Ha olyan ritka eset áll fenn, hogy ezt nem tudjuk 6 munkanap alatt kivitelezni, a javítás költségét elengedjük az ügyfélnek. Az ügyfélnek csupán a kiszerelés és a beépítés költségét kell állnia.”

A „Costumer First 2.0” program bevezetésével, továbbá a kiváló árú garanciás pótalkatrészeknek és a teljes körű szervizszerződéseknek köszönhetően  dr. Eschweiler szerint a DMG MORI szervizszolgáltatása nemcsak a saját, de az ügyfelek legmagasabb igényeit és elvárásait is kielégíti.

www.dmgmori.com

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Média Partnerek