"légiipar" címke cikkei:

Látogasson el a virtuális ViscoTec Dispensing Expóra!

Látogasson el a virtuális ViscoTec Dispensing Expóra! (Cikk)

Az esemény a világ minden tájáról érkező látogatóknak ingyenes. A regisztráció után a három nap bármelyikén csatlakozhat a rendezvényhez - - a nap 24 órájában. A legújabb adagolástechnikai fejlesztésekről és trendekről a terület szakértői tartanak majd előadásokat, az értékesítési szakemberek pedig éjjel-nappal élő chaten keresztül lesznek elérhetők.

Rengeteg energia nagyon kicsi helyen

Rengeteg energia nagyon kicsi helyen (Cikk)

A hajtásrendszerek továbbfejlődtek. Általánosságban elmondható, hogy az elektromotorok nem «magányos farkasként» működnek, hanem a legtöbb alkalmazásban a sebességcsökkentéshez hajtóműfejjel, valamint útadókkal kell azokat kombinálni.

Biztonságtechnika a repülésben és az űrutazásban

Biztonságtechnika a repülésben és az űrutazásban (Cikk)

A repülőgép a világ egyik legbiztonságosabb közlekedési eszköze, ami nagymértékben a pilóták kiváló képzésének, valamint a kifinomult fedélzeti és a földi technológiának köszönhető. Ez még inkább érvényes az űrutazásra. A KELLER AG für Druckmesstechnik nyomástávadói jelentős szerepet vállalnak a biztonságtechnika magas szinten tartásában.

A környezetvédelmi szabványoknak megfelelő robusztus acél csatlakozók

A környezetvédelmi szabványoknak megfelelő robusztus acél csatlakozók (Cikk)

Az RS Components (RS) bemutatta a TE Connectivity rozsdamentes D-sub csatlakozóinak AMPLIMITE sorozatát, amely a fokozott sópermet-állóságot RoHS kompatibilitással kombinálja, mérgező kadmium bevonat alkalmazása nélkül.

A Fujitsu első díjat nyert az Airbus versenyén

A Fujitsu első díjat nyert az Airbus versenyén (Cikk)

A Fujitsu nyerte az Airbus helikoptereihez a legpontosabb automatikus előrejelző karbantartási MI-megoldás fejlesztésére kiírt „Airbus AI Gym” versenyt. A győztes megoldás 93%-os pontossággal működik; azonosítja az érzékelők szokatlan működését, és korai stádiumban jelzi a járműhibákat.

A robotok akár egy repülőgépet is képesek a hátukon cipelni

A robotok akár egy repülőgépet is képesek a hátukon cipelni (Cikk)

A mobilitás kiaknázása az automatizálás következő lépcsőfokát jelenti az ipar 4.0 megoldások terén. Az autonóm módon navigáló robotok gyorsak, pontosak és akár egy repülőgépet is elvisznek a hátukon – ezzel olyan rugalmas gyártási koncepciókat tesznek lehetővé, amelyek nélkül elképzelhetetlen a jövő gyára. A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás ezen a területen is fordulatot hozhat.

Új ötletek kapnak szárnyra Varsóban

Új ötletek kapnak szárnyra Varsóban (Cikk)

A Varsói Repülési Intézet (Instytut Lotnictwa) új teszthelyiséget hozott létre a komplex repüléstechnikai vizsgálatok számára, amelyhez vezérlőrendszert kerestek. A megoldásnak a teljes tesztkörnyezet integrált vezérlését, valamint a szükséges logikát, megjelenítést és adatrögzítést kellett biztosítania a későbbi elemzésekhez. A kiválasztási folyamat során a COPA-DATA zenon szoftvermegoldása bizonyult a technológiai Top Gunnak.

A repülőgépgyártás jövője is digitális

A repülőgépgyártás jövője is digitális (Cikk)

A Boeing előrejelzése szerint a következő 20 évben 5 900 milliárd dollár értékben 39 620 új utasszállító gépet rendelnek majd a légitársaságok a gyártóktól, ezenkívül 930 új teherszállító gépre és 1 440 teherszállítóvá átalakított repülőre is mutatkozik kereslet. Ez az igény azonban már csak automatizált gyártással elégíthető ki. Az ipari robotok légiipari alkalmazásáról Bagdi Attila, a FANUC Hungary Kft. marketing- és üzletfejlesztési specialistája beszélt a TechMonitornak.

Repülőrajt TNC vezérlővel

Repülőrajt TNC vezérlővel (Cikk)

Az ötlet Vladimir Raikhlin ügyvezető igazgatótól származott: „fejlesszünk egy modern dugattyús motort a repülőgépipar számára”. A RED Aircraft GmbH 2008-tól fejleszti szokatlan motorkoncepcióját nagy fokú elkötelezettséggel és széles körű műszaki kompetenciával. Céljuk nem kevesebb, mint hogy vonzóbbá tegyék a repülés világa számára a modern dugattyús motorokat. Ezen motorok előnyei közé tartoznak az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás, a kisebb károsanyag-kibocsátás és a turbinahajtáshoz képest jóval kedvezőbb árfekvés. Mivel a légi közlekedésben a megbízhatóság kiemelt fontossággal bír, a cég a minőség és a pontosság tekintetében nem vállalhat kompromisszumokat. A RED Aircraft ezért következetesen HEIDENHAIN vezérlőket alkalmaz a gyártásban.

Airbus tanúsítványt nyert a Creaform HandySCAN 3D lézerszkenner

Airbus tanúsítványt nyert a Creaform HandySCAN 3D lézerszkenner (Cikk)

A világ vezető 3D méréstechnológiai vállalatának számító Creaform új zászlóshajójának számító HandySCAN 3D hordozható lézerszkenner elnyerte a világ második legnagyobb repülőgépgyártójának tanúsítványát. A szkenner az Airbus következő Technológiai Kézikönyv (TEM) kiadásába is bekerül majd.

Kapjon szárnyra a TNC-vel (Cikk)

A légijármű-gyártásban és a légi közlekedésben rendkívüli a minőség iránti igény. Mindez nem csoda, hiszen az utasbiztonság a legfontosabb tényező, amikor egy repülőgép a felhők fölé emelkedik. A részegységek megfelelősége és pontos illeszkedése alapvető szabály. Amikor a repülőgépet összeszerelik, minden alkatrésznek pontosan kell egymáshoz illeszkednie, mint egy puzzle-nak, és ez egyáltalán nem könnyű feladat. A következő történet egy olyan vállalat eredményeit mutatja be, amelynél a HEIDENHAIN vezérlői segítettek az iparág magas minőségi követelményeinek elérésében úgy, hogy a munkadarabok megmunkálása állandó minőségű, egyben gazdaságos lehessen.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
AUTOMATIZÁLÁS

Az elektromos megfogók elejtik a munkadarabot?

Lehet a vákuum is gazdaságos

Média Partnerek